Ako bolo dohodnuté v telefonickom rozhovore, v ktorom sme riešili reklamáciu tiketu č. 2118131216269300 (Barcelona - Bayern, udalosť Dá gól - Piqué), posielam Vám link na Vašu vlastnú stránku a konkrétne na dokument "Sprievodca pri stávkovaní", z ktorého Vám v nasledujúcich vetách zacitujem, konkrétne Časť III., bod č. 8 na strane č. 7 - Stávka "Dá gól":
"Táto stávka znamená, že hráč strelí v uvedenom
zápase gól. Za strelený gól sa považuje i ten,
ktorý bol strelený do vlastnej bránky. V prípade
sporného gólu, napr. keď domáci hráč dá vlastný
gól, ale ten je pripísaný hosťujúcemu tímu , je
rozhodujúce meno hráča z oficiálneho zápisu zo
stretnutia."
Chcem Vás poprosiť o rýchle vybavenie tejto reklamácie, keďže dnes som tomuto nedorozumeniu venoval všetok čas, ktorý mám vyhradený na obed a ďalšie dva telefonáty mi takisto zobrali čas, z ktorých ten posledný takmer aj dobrý deň.
Chápem pani pracovníčku v OC MAX Nitra, že mi nemohla vyhovieť a vyplatiť výhru. Chápem aj pána z kontaktného centra, ktorý mi odporučil čakať, kým sa vec nedorieši na oddelení, kam ju poslal. Ale nechápem, že mi podvečer zavoláte a oznámite, že sa nestala žiadna chyba. Práve kvôli tomu sa musím opäť venovať tomu istému, čo ma sprevádza celý deň. Po osobnej návšteve pobočky a dvoch telefonátoch verím, že tento mail je posledným krokom, ktorý musí zákazník podniknúť, aby mu Fortuna vyplatila tiket v hodnote 42 Eur, pretože podľa pravidiel Vašej spoločnosti, ktoré máte na Vašich stránkach, je výherný.
Na záver chcem vysloviť nádej, že tento postup je ojedinelý a že vznikol nedorozumením. Budem rád, ak ma budete kontaktovať na telefónnom čísle 0908 61 60 62. Tu je sľúbený link na Vašu stránku a pravidlá:
http://www.ifortuna.sk/public/3c/26/a2/24069_372514_sprievodca_pri_stavkovani.pdf
S pozdravom,